Vistas de página en total

viernes, 24 de agosto de 2012

Puta vida...


   Nun m´alcuerdo bien de la primer vez que vi a Puru. Seique foi nun conciertu de la primer xira de Corquiéu, pero nun sé si nel Parque del Oeste -Trebolgu-, si nel Conciertu pola Oficialidá... Taba nun llateral del escenariu y pa min, como tolos miembros del grupu, yera un referente musical. Munches vueltes-y di a "La barquera", muncho los siguí de bolu en bolu...

   El pasu´l tiempu, qu´a vegaes abraza fuerte, quixo qu´un día Corquiéu me llamara a min pa rexistrar la mio voz y´l mio pianu na grabación d´un cantar preciosu; y, coles mesmes, a collaborar en direuto en dellos conciertos. Ensayábemos en Ribeseya y siempre díbemos a tomar una al chigre Corquiéu, onde Puru diba d´atrás p´alantre del mostrador, ente pinta y pinta. Nun compartimos munchos momentos, pero tolos que compartimos foron importantes. 

  Agora escribo dende´l mio ordenador na otra punta de la península, con un malestar fondu dende ayer, con gana de tar na mio tierra pa poder dir a despedime d´elli... Y alcuérdome de que falábemos dalgunes vegaes de facer un conciertín en cualaquier requexu del Corquiéu y pasar la nueche ellí. "Vas pagame en pintes y en abellugu, Puru". "Tiéneslo seguro, Fredo". Nun se fixo. Al final, nun se fizo. Puta vida...

2 comentarios:

Larry Runner dijo...

Ya sabes que los buenos marchen pronto, y él tenía que serlo, marchó prontísimo.

El jueves, por primera vez, ojalá no tenga que haber más, pusimos en Diario de un Metalhead un tema folk, por supuesto de Corquieu. Fue nuestra forma de despedirnos de uno de los "Iron Maiden" del folk, porque para mi siempre lo fueron y ya sabes que esta comparación por mi parte son palabres mayores.

Descanse en paz y un abrazu pa su familia y sus compañeros.

Nieves Bruxina dijo...

y los quedamos tenemos la obligación de no olvidarle, y hacer que la vida, esa gran puta, sea un poco mejor para todos, que es por lo que siempre luchó "Puru". Un abrazo .